Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Planerar och Funderar

Av csa - 28 september 2011 21:32

Ännu en säng har då hittat hit hem. Tack Elin!! Dotra hoppade jämnfota och jublade när hon insåg att det var HENNES och ingen annans säng som kom hem.


I samma takt som nu "allt" börjar komma hem så börjar jag ju planera hur det ska kunna bli . . .

Osökt så vill man ju göra deras rum lite "unika". Såklart!

Roligt är det ju alltid med väggord och jag har nu hittat flera sidor på nätet som har lite att erbjuda.

Den här är ju rätt gullig . . . bland många andra . . .

 



Ja . . . många finns det. Men vilket/vilka det blir får vi se. Först och främst ska de ju få bestämma själva såklart.


Om jag ska ha en "egen" väggdekor så är det ju självklart denna som gäller:

 


Önskar tiden fanns i helgen för att sätta fart med vårat "sovrum", så resten kan ta fart, men . . . det kommer ju fler helger UTAN åtaganden. Eller?!?!


Just nu inser jag bara att imorgon gäller det! Jag ska få min "dom". Troligen rotfyllning för första gången + en lagning, om han nu inte hittar fler fel i munnen så tanden/tänderna helt enkelt måste ut. Vad det än blir så kan det inte bli värre än det redan är iaf. Fick idag inte tag på FTV på telefon. Synd det. Har en stor nyfikenhet över vad de egentligen skrivit ner.

Det ska bli lite spännande imorgon. Jag har ju faktiskt överlevt lagningar av tänder utan bedövning förut, fött två barn utan smärtlindrande . . . överlever jag en rotfyllning??

Smärttröskeln ska få bekänna färg och imorgonkväll så sitter jag nog här med en ask Alvedon i omlopp kan jag tänka mig.

Men jag ser iaf fram emot morgondagen, för det är inte ens halvskoj som det är nu.


Vad sägs om denna på en sovrumsvägg??

  Gillar´t!!!


 
 
Camilla

Camilla

29 september 2011 17:45

Hua ... hoppas det gått bra hos tandläkaren idag, trots att jag har sådan sjuk rädsla så är det som du säger .. ibland kan det vara en befrielse att gå dit då man haft tillräckligt ont under en längre tid.
Spännande med renoveringarna .. jobbigt under tiden, skönt som fan då det är klart.
Men glöm inte bort att bara ta det lugnt också ;).
Må så gott
Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards