Alla inlägg den 3 april 2011

Av csa - 3 april 2011 23:38

Men ledig!   Man ska inte glömma den lilla detaljen...LEDIG!! Så fint ord. Synd att man inte har det oftare. Ledigt alltså...


Dagen har varit grå, grå, grå. Solen har inte ens försökt visa sig. Och vräkt ner ganska rejält har det också. Mera lera på tomten! Funderar skarpt på att införskaffa 70 kompostgaller och spärra av lite här och där... Men översta delen av tomten är ff vit och jag kan erkänna...JAG ÄLSKAR SNÖN! Ja...just där bara då, men för att de orden ska komma från mig så...(hoppas jag ingen hinner läsa detta!!   )


En tur till Åsby Trädgård blev det. Hittade ingenting jag ville ha????  
Vilken tur jag inte åkte till Ikea den här veckan då. För då hade jag ju gråtit över att komma hem tomhänt.

Men från Åsby kom iaf dessa med hem, för att lysa upp tillvaron lite...

 
Tjejerna köpte dem till sin pappa. Världens bästa pappa!


För övrigt så springer tankarna iväg här igen. Farligt...

Bygga? Köpa? Renovera? Möblera? Tillverka?

Men pay no more attention to that. Det är vår bara. Jag blir sån...på "våren"...  


Framför allt så sitter jag här på nätet nu och letar på "hyss" åt alla håll. Just nu hittade jag en fin en... Så för allas lugn så ska jag nu gå och sova istället. Billigare sysselsättning kan man inte hitta.


Gonatt! Ny vecka imorgon. Jag tror den kan bli..."varierande"chockerande... 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards