Alla inlägg den 19 april 2011

Av csa - 19 april 2011 21:38

Tisdag, fast onsdag idag!   För imorgon är det fredag.


Drösat mig fram på jobbet men fick mycket gjort! Rygg-blähän enda akilleshälen. Ville bara skjunka ner i en liten hög. Så trött man kan bli i den liksom?!

Fick avstå innebandyn   , men det var nog klokt beslut. Nästa vecka ska jag vara fit for...ÅNEJ! Hinner jag vara med då??? Eller "ids" man? Ska ju vara på utbildning i "hett ämne" mellan 12 och 16...hm...*tänka, tänka*...
Vi får se och smaka på det tills dess!!


Fysade iaf! Vik.chefen tyckte jag absolut skulle ta mig en ryggträningsdag. Så jag gick på hans ord och tog den. Kom hem och bytte snabbt om och tog med mig Dante ut på utvärmning med cykeltur. Åh så härligt de var i solgasset!! Grusknaster under däcken och fågelsång...nästan religiösvarning på den!! 
Några kilometer blev det...känns i "ladugårdsdörren" nu!!! (för den som inte vet vart den sitter så... ... HÄR!  ) Somliga förstår mig, så som jag har det, hoppas jag. Mycket ladugårddörr att ha ont i!!!    

Sen blev det "gymträning" med tygndpunkten lagd på ryggen. Tog i hårt, men försiktigt så det ska vara mer uppmjukande och uttänjande. Tror faktiskt jag lyckades bra!  Visst känns det nu och imorgon kommer jag säkert vara lite stel, men jag tycker det känns lite bättre åt höger nu! Hoppas jag gjorde ett smart val av träning.


Sen har det kommit lite roliga "idéer" i hårddisken på kärringen här under dagen.   Internet är farligt!!!
Nu ska de grå masseras och lite frågor läggas ut...eller ganska många frågor kanske? Jag tror nog jag vet hur det blir...men det man inte är 100 på kan vara bra att ventilera med andra som KAN!
"Bättre fråga och verka dum...än förbli det!"   


Sen fick jag, också genom förbaskade internet, en massa fler idéer för helgen...

Blomplantering (Pernillas fel!  )
Målning (heminredningssidornas fel)
Hårklippning och färgning (nödvändigt ont...spegelns fel!   )
Utställningsanmälningar... (Facebookvänners fel!  )
Med mera och många, många flera idéer bara för att... (Mitt eget fel!)


Livet är underbart på våren!! De e bara så!!


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards