Alla inlägg den 4 juli 2012

Av csa - 4 juli 2012 23:42

Sambon har semester...från sitt riktiga jobb!

Hemma "får" han inte vara ledig inte!   Och hittills så "lyder" han duktigt! Se vad som börjar ta form...


 


Good bye Stonepath! Hello "Woodyworld"!   


Av csa - 4 juli 2012 22:20

Vet Ni?? Vet Ni?? Veeeeet Ni verkligen hur det känns just nu???

Jag kan inte fatta det!!

Jag är nu verkligen framme vid målet för det finaste av ord jag just nu kan tänka mig....      


              

*ljuv musik...*


Det bästa är att jag inte ens har påbörjat semestern än, fast jag är ledig!!   *fniss*.

Nej...först ska jag ha 2 dagar flex...sen två dagar helg...och SEN kommer semestern dra igång på måndag.


Åh...det är bara rosenrött och underbart just nu. Nästan tårögd känsla...   


Och när jag ändå sitter här, med stora glada känslor, så lägger jag gärna in en beställning om inte allt för många ösregnande dagar. Inte för att de inte behövs och att jag inte gillar dem...men det är lite svårjobbat utomhus dårå.


Vi har ju en del att göra...och ska ju fortsätta staket:andet i det närmsta, främst. Hundarna (om inga andra) vill ha tillbaka hela sin tomt att bossa över. Ca 50% är för tillfället bakom kompostgallret tillika den bästa av skuggplatser.

Så det är lika bra att husse och matte tar och raskar på lite va?!


Men. Prioritet nummer ONO är iaf att VILA, NJUTA, SLAPPA OCH FÅ ORK TILLBAKA!!!


Basta på den...nu en dusch och i mysisarna...här ska Ledighet:as på riktigt!!!



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards