Alla inlägg den 18 juli 2012

Av csa - 18 juli 2012 23:49


    

VILKEN GULDRULLE!   

Leta reda på närmsta unge (om du inte "törs" kolla den själv) och åk och se den!!!

Det är ju sällan eller aldrig en uppföljare är bättre än den/de filmerna innan. Men den HÄR är nog det!

Skrattade en hel del.


Våran "Popcorn-Pia" gillade såklart sina snacks också...

Helt makalöst galen i popcorn är hon.


Ja en rolig kväll hade vi sanneligen! Och Nya Filmstaden i stan är verkligen jättefräsch. Har aldrig varit där tidigare. Tjejerna såklart lyriska över både discobollarna i taket och det glittriga golvet. Haha... Tjejer!!   


Tidigare på dagen var det regn men jag bara suckade och hämtade målarhinken och pensel. Hade dock sånt tur så det stänkte faktiskt inte in på altanen så det funkade. Och när jag hade kladdat klart så blev det solgass och värme igen. Imorgon får jag kika på helheten. Om jag hinner. 


Haft en liten slöstund i bokens värld också såklart. Lugnt och skönt. Vila.


Tjejerna trotsade regnets alla makter och hoppade studsmatta i spöregn så det stänkte om det. Men OJ va de skrattade och hade skoj. De lever på hoppet just nu, kan man ironiskt säga.


Avslutade kvällen med skogspromisar med grabbarna. Är nog dags för tvättning och nytt medel på det för nu är det fästingplockande igen... *suckar djupt*.  


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards