Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av csa - 13 augusti 2012 22:09

Idag har det varit en blandad kompott av "göror". Allt från slagsmål med hemsidan (jag vann!!!   ) till släktbesök från Norge.

Min morbror och min kusin (Han ni, alla singelbrudar...ojoj...!!   Utan att tala om för mkt..fetto- och/eller fulgenen finns nog inte i våran släkt, eller så är han adopterad?? Han jobbar på SATS. Behöver jag säga mer??  ) Hur som. Snälla och goa är de i vanliga fall. Och ute på en liten svipptur (som norrmän kallar en snabbvisit = normal långresa för oss svenskar) var de, och tog tillfället i akt att besöka oss ett par dygn innan hemresan till de nordligaste av breddgrader. Jätteskoj att sitta och umgås i några timmar!!

Och det som gör dessa två herrar speciellt högt placerade på min lilla lista över favvisar? Tja. Jag kan väl säga att med dem kom det 2 BURKAR NUGATTI till lilla Mej!!   

Jag är så nöjd så nöjd, kan ni tro...


När jag och tjejerna kom hem igen så hade sambon fixat ytterligare 3 "suggor" för nästa staketlänga... De tar sig!!!


Sen tog vi bilen på en liten "svipptur". Vi stannade lite här och där och oj va det finns mkt fint, inte alls långt hemifrån?!!? Värsta landskapen jue!! Ett axplock...


             


...men man vet att man snart är hemma igen när man lyckas hamna i en traktor-kö!!   


 

"Livet på Landet."


Den här måndagen gjorde inte ont.



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards