Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av csa - 26 augusti 2012 18:49

Saknar min hund!!!   



Trodde faktiskt inte det skulle vara så "jobbigt" att vara utan en lurv bara för en helg. Men ack så fel jag hade!! Bara det där att behöva dammsuga EN gång på en hel helg är ju....absurt!!      Hade man det så innan alla fyrfotingar började entra hemmet? Skumt!!

Ja, jag tror inte jag kommer gå med på detta fler gånger, för jag gillar inte läget! Ingen som kommer emot en med en "dansande" krumskuttande gång av glädje, ingen som kramas, ingen som bufflar kaffekoppen ut näven på en, ingen som pussas, ingen som sälar sig upp i soffan med en charm som gör att det blir "tillåtet"... Usch!! Jag är hundnappad in under skinnet, bara att inse.


Dagen har spenderats i Västerås på marknad. Tjejerna shoppade en hel del, tog vinstlotter och åkte karusell så jag höll på att spy. Att de bara vågar?!?!


 

Det gick så fort att jag inte ens hann med att få en ordentlig bild under snurrandet!

Ju mer de skrek (av glädje) ju mer fart fick de, såklart. Haha...


"Bästa" medåkaren var en tjej ca 12 år som kom ur karusellen när mina tjejer skulle i den. Hon kan verkligen titulera sig med Grönaste Fejset Vinner. T o m ögonen snurrade i skallen på henne!!   Men så fort hon hade fått tillbaka färgen i ansiktet så tro på f-n att hon hoppade i en omgång till. Spydde inte hon efter idag så kommer nog aldrig nån göra det. Knasfia.

Mina tuffingar vinglade glatt därifrån efteråt och var så nöjda så!! Modiga säger jag bara!!


Dags att börja se över skolväskor inför morgondagen. Leta fram arbetskläder åt sig själv. Men framför allt så ser jag fram emot att våra grabbar kommer hem igen. Saknat dem har vi!! Det ska till många mutor för att vi ska släppa iväg dem igen.

Bara ett tillägg: Hannah ska hålla sig frisk. Alla nysningar, trötthet och snörvel är inte ett tecken på förkylning. Vi vägrar ohälsa!!! Basta!!


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards