Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av csa - 2 augusti 2012 22:48

Nää!! Inte ett dugg!

En ynka liten pluttedag kvar att jobba...EN ynka!!!   Och har jag Chef & Tur med mig, så blir dagen inte hysteriskt lång heller!! I´m a praying believer!!


Måste skryta. Igår liksom. JAG hittade!!     Observera JAG hittade!! Rätt coolt!   Rätt gott blir det nog också när de på nåt vis hamnar i mat.


 


Nåt som däremot verkar vara svårare än att få lift till månen, för Mig, är att komma i säng -  i tid!!

Jag är värre än ungarna på att hitta på "ska bara"-  saker. Alfons får f*n flytta ifrån mig nu. (Alfons Åberg..."ska bara"...anyb who got it?!?!)   

MEN nu ska jag iaf ner under madrassen och kudden högt dragen över fötterna!!


Nattinatti nu/strax (i tid typ)...för sen tänker jag INTE vara så ordentlig på veckor!!!   


Dagens föräldratips för dagar när ungarna typ "äter" varandra...och däremellan spelar hartsfiol på våra nervtrådar...  


Panetoz har en bra verision: http://youtu.be/Sk9MSeE1l80 ...men om man ändrar texten lite så funkar faktiskt "min" verision bättre för oss "med barn":  Andas Pausa....Andas Pausa...   



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards