Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av csa - 20 augusti 2012 20:17

Överlevande rapporterar.


En dag närmare nästa ledighet. Det finns inget fel i den tanken. Den är bara lite framtidstrånande. Ansökan insänd.


Trött i skallen. Trött i fötterna!! (golvet Gud glömde...att det aldrig blir bättre?!?!) Men vid gott mod. Imorgon ska vi antagligen plågas av inte alltför välmenade yttringar, jag och Lola. Bra. Retar man nån så betyder man nåt!! Och vad är det för fel i att försöka utvecklas? Man är ju snart för gammal för att ens komma ihåg vart man lagt löständerna...  


Nu dusch. Sen Dallas!!! Nostalgiskt...


Ny header. Är lite kär i lavendel. Undra fall de enorma jag odlat fram ute i krukor kan överleva om jag planterar dem i rabatt?? Är ju allt annat än grönfingrad så det får väl bli ett test utan värde om inte annat. Imorgon ska de tydligen komma hit lite annat grönt till rabatterna också. Trevligt när folk avverkar så en annan får tillverka!!


Ha en fin kväll!! Ska jag ha!


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards