Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Mmmmjodå..?!

Av csa - 2 juli 2013 14:07

Mitt i dagen den 2 juli.

Det är för lite sol och för mycket (fast lite) blåst för mitt ideal. Men. Det regnar inte och  jag har idag faktiskt modet att säga att mitt ben har förvandlats!!   Jag tror jag törs va så kaxig faktiskt. Fast bakslag brukar ju hända när man ropar hej! Men ingen svullnad är kvar. Inga nya blodutgjutelser heller.

Snart har jag nog ett LIV igen! 

Jag har ju "fuskat"/tränat en hel del med korta korta korta sträckors gående. Igår gick jag hela dagen. Ja...gick å gick låter ju stort. Jag tar mig framåt. På ett sätt.   Gick man ner på samhället blev man nog omkörd av rullatorerna MEN det är framstegen som räknas!!   I Herrfallet var jag rysligt bra faktiskt!! 

Men jag har ju hittat mitt bästa träningsredskap. Hoffa! Han går ju så sakta han också.   Vi kompar bra!!

Långpromenad är inplanerad i slutet av veckan. Då ska vi nog ta oss bort till bortersta delen av trädgården. Nere vid gungorna. Huuua va spännande att få va så långt "hemifrån"!!   Ja, för mig alltså. Han har redan varit där den lille upptäckaren.   


Döttrarna fortsätter att briljera! Idag har de rensat i jordgubbslandet. Iaf en stund. Sen hördes ett illvrål. Då hade de tydligen jobbat klart.

Orsak? En fet padda.

Glad nu pappsen? Blir inga kyssar på tal för att få nån prins där inte!!   


Att vara stilla är en nackdel. Gissar hur mkt man hinner klura på!!!

Jag har typ byggt om hela stället + flyttat + tagit jägarexamen + köpt ny bil.


Dags för lite fika.

Mera bilder tagna idag. Hoppas de blev nåt bra av dem. Vi får se senare.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards