Alla inlägg den 17 juli 2013

Av csa - 17 juli 2013 14:45

Det är nog det jag är som bäst på idag.

Den här magen är inte min vän alls...och känslan är gladeligen inte bekant...längre. Något har jag väl ätit som den inte gillade igår. Men jag kan inte komma på vad. Säkert nåt med mer mjöl i än nåt annat...   


Så jag gör som Doris, Hoffa och Bosse. "Ja Ingrid! Jag är gillar triss!!! Flocken är liksom komplett i den siffran. Och du har så rätt att jag för länge sedan sa att En dag ska jag ha en Staffe! Vilket minne du har   Och nu är det inte bara ord mera. Nu är hon "min". Eller ja...familjens då....om vi ska vara korrekta här...  "


 

Fast jag ligger inte på golvet. 


Det enda bästa just nu är väl att jag igår fick min semesterpresent. 

Den läste jag i flera timmar igår. Så spännande. Men samtidigt vill jag ju inte läsa ut den...dilemma.


 

Trycker gillaknappen här!!


Nu ska jag hämta lite vatten och se om det stannar...

På återhörande.

#svär



Av csa - 17 juli 2013 08:11

Vad är det nu jag har lyckats peta i mig som ogillades så skarpt att kvällen igår/natten varit crap?!

Vatten...vatten...nu repar vi oss
Har inte tid med sånt här.
Jag har ju ÄNTLIGEN SEMESTER!!!

Återkommer om en liten vila och lite magfix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards