Alla inlägg den 5 juli 2013

Av csa - 5 juli 2013 15:21

Ikväll blir det grillat.

Om bara katten ger sig av innan det hettar till.   


"Nåt-i-köttväg" + tzasiki+sallad+majskolv+säkert nåt mera.


Det är FREDAGSMYS det!!!  


Fast jag nu varit hemma så länge så ändrar det sig inte. Fredagar är och förblir veckans höjdare. Kanske för att då hela familjen tar ledigt?! Hoppas vi får njuta av sambo/pappa så mycket som möjligt. Han är ju lite lite hemma måste vi väl påstå...


Myspys idag. Elin på besök. Alltid lika trevligt som förra gången. Hon skulle kika på valp hon. Och det fick hon. Väl?! Eller ja...kika gick nog...men den största valpen (Bosse) tycket det var alldeles utmärkt att hon kom så han fick någon att sitta på/i/under/över...så kika på håll gick ju bra, ja. Han gillar Elin han.   Can´t blame him. 


Jag vill åka till stan.

Lagerhause för att vara exakt. Kanske inte den smartaste tanken iom PowerMeet, men vill jag så vill jag. 


För att vara ärligt så vill jag helst av allt just nu gå och kissa. Men de söta, urgulliga, charmiga prinsessorna har fixat stopp i avloppet. #andas Så antingen blir det skogspink eller hålla sig. Valet är det enda jag behöver göra. Och det valet måste ske NU!!!    




Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards