Alla inlägg den 6 juli 2013

Av csa - 6 juli 2013 23:22

Det var då ett sant nöje att uppleva ännu en fin dag i Mitt Paradis.  


Jag begär inte mycket. Bara sol, värme och lite mera än så. 


Bästa idag var väl agilityhindrena som kom hem. Hur många gånger har man inte sagt att "sånna ska vi ha!" #counting over and over again 

Men så idag kom de då.   

Bana byggdes på nolltid och sen va det hårdköring. Hopphinder, slalom och däckhinder. Tunnel lånades av Hoffa. Och samma mening igen.   


 

Hopphindrena längst bort syns knappt...

Men det gör Doris. Totaltaggad och SUPERB Agilityhund.   


Tog lite bilder men orkar faktiskt inte ladda upp dem idag...zzzz...

Men kan tala om att Bosse är fan inte dålig på detta han inte. T o m Däcket (för litet eg.) var inga

problem att knöa sig igenom.

Duktiga hundar!! Duktiga barn!! Mina   


LIte småbränd blev man av att softa i solen hela dagen. Fint!!!!

Läst lite i Kallentoftarn. Helggott!! 

Massor av valpsäkrat område efter kompostgallerhämtning. Fiint!!

Trädgården vattnat och rensad. Finemang!

Valpklor och tassar klippta. Väldigt bra!!! Vääääldigt bra!!


Imorgon mer jord. Mer plantering. Mer sol TACK!! 

Kanske en bra deal till verk? Mmmhmmm... 



Nu är jag så trött så jag sover sittandes snart... Måste varit sömnmedel i grillmiddagen? 



Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards