Alla inlägg den 26 juli 2013

Av csa - 26 juli 2013 00:08

Så trött...så trött...jag är... Men lika förbannat lycklig som i förmiddags!


Och jätteglad över att vi nu har 2 jätteduktiga simmare i flocken!!! Lilleman ville inte gå ut i vattnet men bara man fraktade ut honom så simmade han jättelugnt och fint in till land.

Doris ville inte heller riktigt gå i. Men när hon lockades med ut så var hon minst lika duktig!!


Bosse...älsklingen...sjutton rivsår och en halv dränkning av mig... Men som sagt han är söt när han försöker. Om han bara fattade att man simmar bättre om man inte "sitter" som ett flöte i vattnet.   

Men lusten fanns där iaf. Mycket större än sist vi provade. Jag tror han kan lära sig han med. Får bara se till att prova oftare! Våran Schenkenberg   


Barnen, eller allra helst Hannah då, badade som vanligt tills ingen annan orkar mera. Född i fiskarna på riktigt de två. (Nåt gick fel med mig där...haha)

Snälla Ia, Lena, Moa och Bella kom och va ett perfekt sällskap och moraliskt stöd i det hela.   Jag tror ju inte det blivit hälften så mkt simmat om inte de varit med. Deras vovvar är ju superduktiga!! Bra läromästare!! Tack kära vänner för idag! Detta gör vi om. 


Så nu blir det "Torka aldrig tårar..." och Gonatt och mera bad imorgon för tvåbenta.


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards