Alla inlägg den 17 juni 2010

Av csa - 17 juni 2010 22:17

Fler lediga dagar åt Stina!!   Den kampanjen startar NU! Vill ni donera (så det täcker upp mitt löne-fall när jag kommer stanna hemma och njuta ist för att jobba...  ) så går det bra att höra av sig om vilket konto slantarna ska sättas in på!!


Som överskriften lyder har det varit en sköööööön dag. Gick ut starkt redan imorse med frulle och datorn, packade lite åt tjejerna och njöööt i solstolen. Å dra på trissor!   -Jag tror jag fått färg????????  Jättekonstigt, sånt brukar ju inte hända.
Läste på alla pillerburkarna då somliga medicament ju kan vara si å så ihop med sol, men jag hitta inget...så detta färgomslag måste ju bero på nåt annat då? Jo! Jag har provat duscha...så det är inte "skit" som är orsaken!!   


Sen har vi flängt runt lite idag, bl a varit hos bekanta i 08 och kikat på valpis. Såååå söt!   Shoppat och myst också, jag och sambon.   Tänkte oss sen en tripp till andra "kändisar"...men den där staden är ju bara för stor. Allt verkar ligga på andra sidan??? Nåja, får väl våldsgästa dem någon annan gång...


Har en liten frågesport på gång här nu. En enkel bild...och ni ska svara...så kommer rätta svaret imorgon. Okej?   
Här kommer bilden...

Nu ska jag ta och slänga mig i säng. Det är ju jobb imöra och som vanligt ringer klockan innan tuppen gal i det här huset...     ...men imorgon ordnar det nog sig endå. Det är ju Fredag - "igen"!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards