Alla inlägg den 16 juni 2010

Av csa - 16 juni 2010 17:06

Jo! Efter idag så behöver jag det verkligen!!! LEDIGT! Fy faaaan vilken dag. Redan innan frullen kunde jag strypt någon.    (Jo, igår glädje men inte idag nej...ja vet!)

Helt ärligt så ska det efter nästa vecka bli såååå skönt att gå till jobbet. Detta jävla hackande är över. Denna jävla övervakning är över. Och ändå så gäller inte detta ens mig! Men det räcker för ett helt hav att få lyssna på detta förbenade "tjöt" varenda dag...timme ut och dag in... Det kan få en nervfast människa att se rött t o m. Helt övertygad om det!


Min kära Elipet behöver ju medalj som står ut!! Idag var det så nära att jag fick ett utbrott ÅT henne att tungan blev blodig när jag bet i den.   Mitt i allt så är jag megaimponerad över att det finns en människa som kan vara så tyst åt sånt här. Eller så kanske det är ren "tur" att det inte är jag som får denna behandling... Då hade det nog brunnit lös för länge sen!!!! Och det vore ju synd om stället brann ner liksom...ganska nybyggt...


Ska nu ta och njuta och varva ner med kaffe...för idag har jag FREDAG! Väck-väck med alla jävla jobbtankar. Tror t o m att jag ska kolla film och käka chips ikväll! Bara för att jag kan...bara för att jag har förtjänat det...bara för att!   

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards