Alla inlägg den 22 juni 2010

Av csa - 22 juni 2010 21:00

Alltså...näe. Det är bara föööör mycket nu.

...vi tar lite bilder idag ist...


 




Ser ju nästan rofyllt ut här hemma...  

              

Av csa - 22 juni 2010 00:10

Ska jag någonsin lära mig att gilla dem? Med facit efter idag? Näää.... Bättre lycka nästa vecka.


Dagen har ju redan tagit slut och vad jag gör vaken kan inte ens en idiot förklara. Alltså låter jag bli...


I korthet:

  • Vakna för sent som vanligt these days...
  • Klockan på jobbet har stått still! Nån idiot bestämde sig för att sitta på enter-knappen typ hela dagen tills det var "för sent". Allt för att göra mitt "utseende" till det sämre...  
  • Kom hem efter 17 fula ord. Det bästa hittills! Tog kaffe. Next best!
  • Tog tag i Stigan. Och...
      
    -Tjoho!! Matte va fin gräsmattan blev!    (Bosse. Mattes enda medgörliga idag)
  • Gav sambon göråmål. Det blev...

    -Öh?!? Husse?? Det är hål i väggen liksom...?!...     (Falcon funderar...)
  • Barn-misshandel därpå. Eller egentligen inte såklart, men en dotter med en sticka i fingret som inte alls såg bra ut lät nog halvvägs till Kina som OM jag nästan hade ihjäl henne. Förklara detta för 4-åringen (om inflammationer and shit) OCH få ta bort den var nästan 2 timmars jobb!   Varken tid eller ork jag hade iaf. Ff ingen pedagogisk mor i det här huset. Och hon lär nog fanken inte hitta hit heller.
  • Dante är bara snäll och go och njuter iaf sommar...
  • Och mattes fiiiiiina kille Falcon är bara Falcon, balsam för själen...
       
  • Och resten av dagen har jag glömt eller förträngt. Vet inte vilket som ger mest poäng. Har iaf kommit fram till att det var den första i veckans triologi. Bara två dagar kvar...bara två dagar kvar...bara...
  • Inser att det är dags att sova...för länge sen...fan!    Gudars himmel när semestern kommer och väckarklockan slutar skråla 5 på morgonen. Det kommer bli HIMMELRIKET!!!!!!!

Sleep tight...  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards