Alla inlägg den 15 juni 2010

Av csa - 15 juni 2010 17:06

Har inte riktigt tid att blogga just nu men lite glädje måste man få bubbla ur sig ibland...och inte bara *morr och gnissel*.   


På morgonmötet idag så fick vi det glädjande beskedet att vi ska få bli fler. Ja, alltså inga som är på tjocken (det räcker liksom med 3 som snart ska vara pappa-lediga...) utan att det ska anställas flera.   Nu får man ju hoppas att det är våra Proffice:ar som får förturen av minst två anledningar. De är trevliga och duktiga arbetare...och de behöver ingen upplärningstid. Men vi får väl se hur det blir... Kan ju vara spännande med helt nytt folk också!


Sen blev vi innan hemgången idag inkallade till en av cheferna. Ujuj...skäll??? Nejdå, mkt långt därifrån faktiskt...

Tack och bock! Jag har nu ny jobbmobil som FUNKAR!!    Enda "jobbiga" är ju att jag också får nytt nummer...men lite grus i dojjorna kan man leva med. Och äntligen kan jag nu ringa alla jobbarpolarna när man behöver få tag i dem ist för att springa ca 140 000 kvm på jakt varje dag. Nog för att man kan behöva motionen...men ibland behöver man svar och hjälp snabbare än flåset liksom. Och så härligt att man nu kan bli nådd av dagis och andra akutsamtal som kan tillstöta under en arbetsdag. Toppen tycker jag!!    För det är såå boring att bara hinna säga hej och så var det adjöss med det samtalet om man inte hunnit kasta sig ut ur en dörr...


Nej, dags att jaga upp sambon ur fotbollssoffan och barnen ur lek. Måste få nåt gjort i trädgården idag, men först tror jag att det ska få bli lite besök i div. affärer i stan faktiskt. Djurmagasinet, Media Markt och Bauhaus - Here I come!


Kram ut i etern!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards