Alla inlägg den 28 juni 2010

Av csa - 28 juni 2010 22:20

Hade en sak till, till min önskelista. Men?! Det har jag glömt va det var...  


(En jäklans tur att man kan redigera dessa inlägg!! För efter en dusch så klarnade allt!   )


  • OPTIKERN FÖR BÖVELEN!!!

Fick til några länkar iaf när jag endå ramla in...   Alltid nåt i glömskans Mecka. Mitt huvud alltså. Nu hittar jag iaf till bra läsning iom detta länkande!!

Av csa - 28 juni 2010 20:11

Måndag avklarad. Blev sådär. Snart dags för sängen känner jag.... Hade en stor förväntan på dagen...men fick se mig "lurad". Nåja...det kommer väl en morgondag?!   


Sen kan jag tala om att "Är kroppen dum får huvudet lida!"    Vet inte hur ja tänkte..troligen inte alls... Utförde ett jobb under dagen sittandes böjd som en mäla. Resultatet blev ont i både skalle och nacke. Fan så duktig man är!!! Imorgon är det dock redan preparerat för att vara bättre. Man kanske lär sig ff?   


Har en massa önskningar på gång. Lika bra å skriva ner dem här...utifall att ork, pengar och lust dyker upp!

  • 63 kvm västerut
  • Högtryckstvätt
  • Massor av nya böcker
  • Sälja bussen..för "drömbilen" har dykt upp...igen!   
  • Nytt utställningstält
  • Gröna Lund
  • SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Smultronjeasmin-buske (stavning???)
  • IKEA-sväng

Tror det får räcka för idag faktiskt. Man ska ha mål man kan uppnå.   


Nepp. Nu ska jag fortsätta mitt sökande på nätet efter bra pocketböcker. Så kan jag iaf kryssa av en grej på önskelistan...


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards