Alla inlägg den 14 juni 2010

Av csa - 14 juni 2010 20:47

Den dära hemsidan...dööööh!!! Inte min bästa vän just nu kan vi väl enkelt säga.    Har försökt och försökt och försökt. Och lär väl försöka några ggr till innan dagen är slut! Har ju världens uppdatering å göra. Elli liksom...farmors sötis!    Och jo, snygg också. Men som sagt...jag ger mig väl inte så lätt...


Lite bilder idag. Ingen inbördes ordning eller nåt...bara lite...bilder...


Förs ut den jättevackra bilden Lina Martinsson tagit på Elli!   TACK!!!


Jo just ja. Jag var ute och joggade idag. En kilometer - i foppatofflor dessutom! Hejja mig...men inte lika mkt hejja döttrarna som var orsaken till att jag fick springa...  
Nyss fick iaf ännu en familjemedlem ett joggingryck. Den riktiga atleten i familjen. Tror han tyckte det blev mysigt efter hans Home Cave-Makeover som blev idag.


Roffe The Runner!     


Och di där döttrarna...   Hade inte många planer på att gå in i drömmarnas rike här på kvällen inte!!


Mys med...

   

...Dante stod högt på listan!



Busig "tigerunge"...



Oooops Hannah! Tagen på bar gärning! Inge tuggummiblåsande vid sängtid inte!!    


Men så till sist fick jag iaf dem till ro...Och då är det ganska gosiga faktiskt!!

   


   


Blev inte mycket nytta utfört idag inte. Fick besök av bästa vännen och sonen. Så det blev cykelturer och pladder ist för Bauhaus och täckbark.    Får väl göra mer på den fronten under morgondagen ist. Tror det blir fint. Och så måste mer kantstenar hem. Och så... Lite mera fix. Men det tas undan för undan.


En sak jag är otroligt trött på nu är mitt hår. Igen! Det är bevisligen ingen frisyr längre utan ska få vara i "utväxt-stadie". Men just nu är det ju lite för långt fram.... Jag har försökt med ca 20 pers snart om att de får sätta saxen i mitt hår. Jag vet "ungefär" hur jag vill ha det...men ingen törs! Herre Gud. Det är ju bara hår! Det växer väl ut igen?! Hittills har det då gjort det på mig iaf. Men, men...jag får väl försöka hitta den där timmen för att åka till en frisör. Det är bara det att jag vet inte när?? Komma hem vid 17 och sen ta sig till Västerås...då har det stängt! Därför tänkte jag att vem som helst kunde få gå lös...men, men... Elak-lössen avskräcker väl?          


Dags för en dusch och så lite småslummer nu, i soffan blir det nedtrappning innan sängen. Det är en lång tisdag imorgon...veckans värsta dag! MEN! Sen har jag låtsas-fredag...   


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards