Alla inlägg den 4 november 2011

Av csa - 4 november 2011 19:58

Lediga morgonen startade med att ett par ISKALLA Hannahfötter som trängde sig in under mitt täcke. Brrrr!!!!    "I´M UP!!! I´M UP!!!! TELL ME WHAT YOU WANT AND I´LL GIVE IT TO YOU!!!"

Rackarunge!!!!


Kom iväg vid 9 och fick t o m vänta på att Sigma skulle öppna. Det är att vara i tid det!   För första gången i hela mitt liv så fick jag könummerlappen 1. Hehe . . . Jätteduktig tjej som skvallrade på och klippte igenom hemskheten. Jättenöjd!! Syns väl föga (kanske) men det känns. Blev väl ca halva tjockleken kvar och inga knutar and split-ends kvar.


Vidare blev det lite smått och gott och så Ikea på hemvägen. Behövde en tunna. Avslutade med det hemska MCD. Urk . . . men vad gör man inte för barnens uteblivna Monstermysdag?!
Morsan som slår högre än monster - de e jag det!   


Att komma hem var en fröjd. Stel och yr i bollen. Är de förkylningen som härjar?? Nacken har lackat ur iaf och just nu så har kragen fått komma fram med förhoppning om bättring. Har lite på agendan imorgon som inte har tid att skjutas upp. Bl a så lär inte hästarna varken gå ut eller in eller mocka åt sig själva.


NU blir det iaf chips, popcorn och Idol. Healing på fredagsnivå typ.   


Av csa - 4 november 2011 00:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards