Alla inlägg den 18 november 2011

Av csa - 18 november 2011 22:20

En konstig dag till enda.

Det blev VAB med Hannah idag efter hennes febertopp som kom med hem igår.

Hela förmiddagen var hon seg och sov mestadels...


Själv fick jag uppleva en otrevlig eftermiddag.

Från ingenstans så fick jag plötligt jätteont i ryggen/magen vid 3-tiden.

Och det eskalerade så jag blev riktigt rädd ett tag...

När klockan började närma sig 17 och sambon inte hade kommit hem ännu så fick jag Hannah att ringa efter honom.

Måste säga... Min duktiga lilla 5-åring!!!!

Här är man hemma med henne, för att Hon är sjuk, och så slutar det med att hon pysslar om mig, stoppar om mig, sitter och stryker på mig där jag ligger och krampar värre än jag kan minnas att jag upplevt någonsin.

Jo, jag erkänner att jag blev rädd för att något hade gått riktigt åt helvete med "något" på insidan. Såå fruktansvärt ont så jag nästan inte kunde andas ut!!


Men sambon kom hem och mer eller mindre så fick han lyfta omkring på mig för att få upp mig.

Det var rätt nära ett 112-samtal. Jag hade inte sparkat ut några blåljuskillar om de hade kommit för att hämta mig. Då är det risigt med tanten!


Men efter mkt om och nån tablett så känner jag mig nu rätt okej. Lite yr fortfarande och öm, men på benen.


Kan dock inte sluta fundera på vad i hela h-vete det var som hände???

Usch... Livet tar konstiga vändor ibland...


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards