Alla inlägg den 17 november 2011

Av csa - 17 november 2011 22:40

Så här tidig med första julklappshandlingen har vi ALDRIG varit kan jag nog lova.

Men man passar väl på när priset sjönk plötsligt. Snål-smart!!   
Döttrarna, såklart, är de lyckliga mottagarna.

Då den äldsta dotra lånar datorn ibland så varken kan jag lägga ut detta i text eller bild. Attans...hon börjar bli stor tjej nu!!

Förr gick det att luras med både det ena och andra...tuffare nu.
Men de kommer bli sååå glada över dessa kan jag lova.


Den andra...lilla skruttan min  ... Kom hem het som en fackla från dagis. Toppresultatet blev 38.8 grader i feber innan läggningen och då var hon piggare?! än när hon kom hem.

Så imorgon har jag lovat henne att jag ska vara hemma-mamma.

Har inte vab:at på så länge att jag inte kan minnas när de sist hände, så jag tar helt enkelt och gör min moderliga plikt imorgon.
Dock kommer jag fälla en tår...inge Lola-tid imorgon...  

Hannah har planerat morgondagen med att vi ska försöka orka kolla på film. Och dricka Cola, för pappa hade sagt att det var bra med mycket dricka när man har feber. Sötnosen.

Resten blir nog sova en hel del. Vilket inte gör mig heller så mycket. Vila är bra medicin!!


Lina Jansson, tänkte på Dig idag. Kolla mitt inlägg här för ett år sen. Just idag var det rätt spännande kan man väl säga?   


 

Skrattade nyss åt ditt samtal när första kom ut sen... "Det har föds en BESTÄMD hane nu. Världens attityd från första andetaget. MAAAAT!!!"   

Tänk va tiden går...snart är de förstfödda Ett liksom. Jösses...

Inte undra på att man känner sig gammal, för det var väl igår som pappan i dramat föddes själv?!?   


Annars har dagen gått vad det verkar.


Kom på att vi fått ett vilt problem i det här huset. Sen vi byggde in oss i garderoben så kan man säga: "Vart fäään ska vi ha julgranen i år????! Garderobshörnet var ju gran-hörnet!!"  

I-landsproblem maximus.


Gonatt mina kära läsar-"spökare"   Gillar Er skarpt!


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards