Alla inlägg den 26 november 2011

Av csa - 26 november 2011 11:24

En blä-morgon håller gladeligen på och övergår i förmiddag/lunchtid. Mittendelen av Mig:et krånglar. Hållt på hela natten. Dessutom kom en Hannah mitt i natten och trängde sig ner mellan oss.

Kort och gott har inte Stina sovit så mycket inatt heller.   


Det är tur det är lördag och man inte behöver gå på högvarv.


Hundarna blev badade imorse. Riktiga fluffbollar nu. Gosiga.

Barnen är överlämnade till mormor och morfar.

Om en pyttliten stund är det dags att hoppa in i bilen och åka iväg för mig, sambon och doggarna.

Synd att det inte blev någon shopparförmiddag som var tänkt igår kväll... Men, men. Jag måste ju låta kroppen tala först, när det blir såhär. Har inget annat val helt enkelt.


Dagens skoj. Nyss pratat med min bästa, goaste J. Hoppas hon söker jobbet jag tipsade henne om. Mina dagar skulle bli så mycket bättre om hon fick vara hos mig varje dag.   


Har "vi" tur så kan det hända att det blir lite fotograferande av hundarna idag. Det var ett tag sen sist.



Detta var vad jag fick till på den tiden som gruppbild.

Snarare ett grupp-betande va?!   

  

Av csa - 26 november 2011 00:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards