Alla inlägg den 10 november 2011

Av csa - 10 november 2011 22:40

En hel del sortering och om-möblering i lådor, dammsugning, läxhjälpande och lite Robinson är vad som hanns med idag efter jobbet.

Gud va det är trist med vardagar!!!!


Arbetsdagen var som vanligt, men efter att ha överarbetat lite så hittades den felande länken och så blir nog allt bra till sist. Fast jag sa upp mig en stund där . . .

Om det inte vore för den Skånske Mannen. Jamen förlåt! Jag kan ju inte rå för att jag inte hör ett skvatt av vad skåningar säger.

De får ju in de mest roliga bokstäver i orden liksom.

Ta ordet JA! 2 bokstäver långt!

Näää . . . om du är i Skåne så är det minst 10 bokstäver liksom. Facit: JIIAOOOUUU

Har jag rätt eller har jag rätt?  

Suck . . . vart kan man hitta skånska-kurser??? Elipet har ju bestämt sig för att vara  måndagsledig en tid snart. Buuuu!!!

Tur jag inte är chef för då hade det inte blvit beviljat.   


Och så har ju någon bestämt sig för att dra in på elen dårå.

Utomhus.

Inte nog med att "lampan" släcks onödigt tidigt . . . nu börjar det till och från bli neddragning av värmen också. Onödigt!


Men själaglad över att det vita möglet håller sig på håll är jag såklart!

Lerig tomt - absolut! Skitiga golv - jajamen! Dyngiga hundar - troligen.

Men och??

Hade jag inge husdjur skulle jag inte klaga över det. Och hade jag inga husdjur så hade jag nog inget liv . . . så. Och???

I år har vi ju iaf haft en årtid vi blev snuvade på förra och förrförra året. Den heter höst och den är perfekt nu tycker jag!


Min snygga Tradera-vinst är på väg hem nu. Nice look och de rätt valda orden på den enligt moooaii   


 


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards