Alla inlägg den 14 november 2011

Av csa - 14 november 2011 20:46

Socialträning på schemat idag. Jag, sambon och hundarna passade på att lufsa runt på byn medans tjejerna var och Knatteskuttade.
Vilken känsla!! Som jag längtar till den dagen tjejerna är så stora så man kan få kläcka frasen:

"-Pappa och Jag går ut och går med hundarna. Ring om det är nåt!"
Träningen var då...träning av Mig. Jag är ju rätt sällan "där nere" på byn. Har väl förvisso inte missat nåt heller, men ibland kan det ju vara skoj att se folk (alkisarna) som bytt bänk sen i somras.   


Dock tror jag vi ballar på Knatteskuttandet mer i framtiden.

Den lilla anser att "leka kan jag väl göra på dagis??". Klok unge.

Men nu har vi provat på det där iaf. Dyrt prova-på måste jag också påstå.


Jag tror att ridning för tjejerna vore trevligare för oss alla! Hoppas på att det ska falla tjejerna i smaken kan Jag väl få göra??


Byn by Evening, 14 november 2011.


Annars... Jag är smått irriterad om sanningen ska fram. Inte varit hela dagen, men blev iom ett meddelande nyss. Trist slut på en annars rätt bra dag.
Kan man inte bara få bli lämnad ifred??????

En sån där som vägrar vara till lags för att "man ska", "man bör" eller "man borde", det är Jag. Krusa skit får nån annan hålla på med. Trots att det gäller den det här och nu gäller och jag därför förväntas ändra på mig bara därföratt.

Jag ser det bara på ett sätt nu. Jag vägrar ge efter. Jag är Jag och kommer inte bli någon annan.  Take it or leave it!


Arbetat har jag ju såklart också gjort idag. Dagen kröp fram. Första halvan av dagen med möten av olika arter. Intressant!

Andra halvan så försökte vi rota i lite bäst-före-datum-grejjer igen. Tänk när det kan få ta slut!!


Näe, nu ska jag ta irr:et och lämna in för idag. Dags att sova med andra ord.


Tack till min K som ser alla kort jag har på bordet och älskar mig för den jag är, inte den någon annan tycker att jag ska vara!

Respekt är ett annat ord för sånt. En mänsklig rättighet!


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards