Alla inlägg den 30 november 2011

Av csa - 30 november 2011 21:47

Om Du fick önska dig EN sak...va skulle det vara?

Jag vet vad Jag skulle önska mig.

En sån här!


 


  Hehe...smart move va?!

Det skulle bli många gnidningar på den kan jag lova!!     Och så tre önskningar åt gången.

Ångrar du vad Du önskade?   


För att fortsätta drömma mig bort lite idag så har jag en liten plan på g. Inget jätteunikt, bara lite bort-från-vardagslunket-rekreation.


 
En hotellvistelse...


 
...med tillhörande frulle såklart!
OCH såklart lite extra mycket utöver det ovan.


Det skulle ge sååå mycket att bara få ett sånt litet break i vardagen just nu.

Så...jag planerar vidare för lilla familjen min.  


Andra drömmar kommer bli uppfyllad till jul. Idag så blev det lite julklappsshopping via telefonen. Prinsessorna kommer äääälska oss!   


Många andra tankar i skallen idag, men det är dags att gå till sängs. Tänkte vara duktig och börja tidigare imorgon. OM jag orkar upp dvs. Fr o m imorgon kommer jag äntligen kunna bruka flexen på riktigt. Nice. Kommer bli mkt mindre stresskänsla över att man faktiskt kan börja 9 om det skulle krisa. Iofs blir man ju då kvar betydligt längre än man vill...men...som småbarnsförälder kan ALLT hända innan dagen ens börjat. Det är vi många som vet.


Annars...kan jag konstatera att halsen inte bättrat sig över natten till idag. Den är illröd och att dricka den ljuvliga "drinken" Coca Cola är en ren plåga!!   Sorg!!

Men den iskalla drycken och kolsyrat ger tillsammans känslan av att jag skulle dricka syra (kan jag tänka mig). Jag kommer gå under om jag inte kan klunka normalt snart igen.   


Apropå idag. Förra året idag så hade vi massor av kallgrader och såhär såg det ut utanför köksfönstret...


 


Inte riktigt samma klimat idag inte. Men om leran på tomten m. omnejd vore snö, ja då var det nog samma lika.

Första december imorgon. Antar att det smäller ner vitt vilken dag som helst. Njuter iaf tills vidare.


Nanna-time!!


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards