Alla inlägg den 21 november 2011

Av csa - 21 november 2011 21:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av csa - 21 november 2011 12:36

Sitter här med en dotter som petar i sig lite plättar till lunch.

Vad hittar man inte på för att lilla "kinkan" ska få i sig nåt i den lilla maggen?!
Hon är dock något mer alert idag. Nynnade nyss sånger och berättade två sagor för mig. Bra diagnos!!
Next...feber & hosta bort, tack!
Men vi tar en sak i taget. Piggelin är iaf bra start   


Eftersom jag hatar/är oerhört kass på sån där bakingstuff men väldigt önskar att jag vore en liten bullmamma såhär till jul, om ingen annan gång på året...så tänkte jag frestas lite. Sry Ingrid, om du kikar in. Jag vet att du säger upp bekantskapen med mig när jag gör sånt här.   

Men tänk er sånt här...


           


...och obotligt sug för godiset med det gulligaste namnet...

 


Attans att man inte är mjölhändig liksom!!     


Ska nog gå och ta mig lite lättlunch själv. Plättarna passar jag på. Fil och müsli funkar nog bättre för mitt väl och ve.


Fnissar lite åt att jag fick ett telefonsamtal nyss. En jobbarkompis som var orolig för att hans lilla hyss hade gjort mig sjuk och det var därför jag säckade ihop i fredags. Han lät väldigt försynt där i andra änden av luren.    Ja, tänk om det vore så väl att det var Voodoomannen som var skyldig.


    

Men näe då. Såå bra är han inte, än, på sin thing.   


För övrigt så hade det idag varit liv i luckan over there. Fasen att man alltid ska missa när det hettar till...hehe...  


Bonusbild till Gottegrisar

 
Kanske barn frisknar till snabbare om de får sånna här?...hm...


 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards