Alla inlägg den 18 maj 2011

Av csa - 18 maj 2011 20:21

Bara en väska kvar att få ihoppackad och sen är jag nog klar.

När jag antar att jag "nog är klar" så har jag glömt hälften.

Men, men. Ett par träningsbrallor har jag iaf!


Inte så mkt mer att orda om idag. Jag ska nog gå och bada nu. Faktiskt lite trött i kroppen efter en mkt längre skogstur, över berg och dal, än som var planerat. Jag skulle bara kolla lite. . . och lite längre bort . . . och så lite längre . . . Vilse!

Det är väl konstigt att alla träd och stubbar och stenar liksom flyttar på sig hela tiden?!   

Eller det kanske bara händer mig?

Tack och lov hade jag hund med mig. Det var nog nån av dem som "räddade" mig.
Annars hade nog sambon fått fixa skallgång . . .


Hem kom jag iaf. Typ en halvtimme senare än tänkt. Men ingen kan ju klaga på att jag inte utnyttjade fysen idag!   


 
Fint! Men vilse. . .   


Funderar på om kameran ska med eller ej imorgon. Tror ej. Jag har ju mobilen om jag får för mig nåt. Och jag är faktiskt impad av mig själv som bara har 1 (+1) väska med mig.


Höres när jag är nykte . . . .eeeh . . . *host* . . . hemma igen!


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards