Alla inlägg den 11 maj 2011

Av csa - 11 maj 2011 19:25

Se här va?! En tidig blogg blir det idag, tack Kråla för tipset.   

Min dag började inte så bra kan man säga.

Vaknade, fixa iordning, åkte iväg . . . och vips så var jag i Köping.

  Hur jag kom dit vet jag inte. Fyyy för att vara så trött så man liksom bara "dyker upp" någonstans. Ska inte delge sista kilometrarna fram till "fortet". Men jag ljuger inte om jag säger att bara ett öga var nästan funktionerande.

Usch!! Blir tidigt i säng idag. Det är ju livsfarligt att åka i sånt här skick.


Men väl framme så vaknade jag iaf. Tack och lov!! Vore fint att sova under morgonmötet.   

Som jag förutspådde igår så har dagen gått i ett jehu.

Sista timmarna försökte jag och två till, få till en enkel rutin. Herre min skapare. Innan den blir klar så lär vi få ha sittning en vecka. Det är ju skitsvårt när det ska bli enkelt om man säger så.


En sak gnager mig strax till galen. Har medhåll från ett håll men tillsammans så är det mörkerseende från "alla" håll känns det som.

Varför kan folk inte ta av sig solbrillorna och bara inse fakta??

Det är inte så jävla rosenrött när det kommer till kritan.

Erkänn!!!

Blir så jävlans trött på sånt här.

Det är mer än bara en känsla i botten.

Det handlar om välmående rakt av. Varför???

Antar att jag får klura vidare bara. . .  Jag har rätt!!


Väderberoende i helgen. Har både det och lite till i planeringsstadiet. Men bl a gjutning är inte speciellt läckert i ösregn. Någon sa att det kunde hända.   Kråla prata också om nån "barndag" i Västerås. Det skulle nog prussiluskorna gilla antar jag.    

Och ska man vara riktigt krass så behövs det målas här också. Både ute och inne. Inne kommer bli skitläckert MEN det blir inge skoj om vi behöver vara just inne mer på den dagen. Passagen kan ge både en och tre individer i det här huset rätt mkt vitt i utseendet om man säger så.   

Så den målningen måste nog vänta till långledighet som kan vara hemifrån. Hur nu det ska gå till?

Och hur det i sig ska gå till (4 meter högt) är också fortfarande en gåta. Jag är höjdrädd, don´t count me in!!


Lite skumt väder just nu. Känns som det vilken sekund som helst ska bryta ut ett oväder, lite tryckande värme, men fortfarnade ljuvligt vackert med kvällssol och fågelkvitter.


Nej, nyfiken som jag är så måste jag nu ge mig ut och höra vad telefonen säger. Bilförsäljare i andra änden.   

Ha en fin kväll allesammans!!


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards