Alla inlägg den 27 maj 2011

Av csa - 27 maj 2011 18:00

Igår va jag in till stan och en av destinationerna var den som överskriften lyder.

Gaaanska otrevlig expedit jobbar där!

När vi gick in i affären så var kl. ca 10 minuter innan stängning. Väl medveten om det var jag!

Hur som så sa Ida på vägen in:

-Mamma? Hur länge ska vi vara i den här affären då...?...

Hon var uttråkad pga tidigare affärspring.

Innan jag ens han öppna truten så säger EXPEDITEN - till Min dotter:

-Jaaa . . . ni ska inte vara här längre än 10 minuter i allafall för då stänger vi!

Undertonen på damen var sur och spydig ska tilläggas!


För det första.

Va har hon för anledning att klaga rätt ut - kunden har alltid rätt!

För det andra.

Vem f*n är hon som tror att Hon behöver svara Min dotter som frågade Mig?

För det tredje

Kan anledningen vara att Skopunkten anställer folk på samma nivå som de har försäljningsknep?

"Köp 3 betala för 2, billigaste (paret) gratis!"

Isf så vet jag vem gratisanställningen tillföll!   


Behöver jag tala om att jag inte köpte något?

För det första så hade de bara skräp i hyllorna.

Och sen blev jag ganska osugen på att bli expiderad av haggan.


De va igår det.


Idag är det fredag.

Dags att bada hund!

Det regnar . . . 



Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards