Alla inlägg den 25 maj 2011

Av csa - 25 maj 2011 23:06

Vart tar då denna vecka vägen??

Nu är jag inne i en jag-hinner-inte-med-period igen.

  

Raster, fritid och nätter går i ett jehu. Arbetstiden går dock i sniiiigelfart ska väl erkännas. Även om det idag har varit smärtfritt, städat och lugnt.

Det är väl konstigt det där. . .

Eller så är det bara semestersuget som drar i alla nerver igen. Nedräkning. Fast jag vill egentligen inte börja ännu. Det är ju sjukt lång tid kvar.

Värre kändes det idag då jag la in semestern i tidsplanen. Det var för mänga scrollningar i sidled på den bildskärmen.   


Fått en förfrågan om att åka bort efter semestern. Gaaaah!! Jodå, vill väl, kan väl t o m vara skönt kanske?! Utbildningar är bra. Men inte DÅ. Herre jösses, att det aldrig kan klaffa.

Men jag och planer har ju aldrig gått hand i hand så vad kan jag förvänta mig?   


Fått ett ryck har jag också. En idé jag inte vet om jag kan utföra eller hur. Googlat. Funderat. Men så sugen! Men . . . Det är många Men nu.


Hela fritiden gick idag bort i telefonen och vid datorns alla kontaktmetoder. Är ju så nyfiken på "barnbarnen" så man måste ju vara lite tjatig och höra sig för.   Och ändå hinner jag inte höra av mig till alla jag vill. Dilemma.

Det låter iaf inte som om jag måste varna brevbäraren för att postlådan ska utökas i omfång, pga valpreklamationer iaf.   Trevlig med nöjda köpare och uppfödare! och jösses va jag vill träffa di små. OCH såklart di stora ockskå!!   Hoppas Karlskoga kommer stilla lite av mina nyfikenheter.


Time for bed. Sover nog innan jag nuddat kudden . . .


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards