Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Väder för eftertanke

Av csa - 15 juli 2012 22:30

Inget målande blev det av idag.     

Varenda gång jag tittade åt penselns håll så öppnade sig skyn för väta och mera väta.

För tillfället är det 15 ynka grader ute. Vet inte vad "höjdaren" idag varit faktiskt. Men de få stunderna som solen faktiskt trängt igenom så blev det ju genast jättehärligt. Men. Man hann bara dra på smilbanden så var det över.

Underbart är kort heter det väl?! Stämmer bra in på idag.


Sånt här väder ger en tid för annat. Man kan städa och sånt. Eller så kan man nätsöka. 

Jag hittade såklart massor. Många nya idéer om allt mellan himmel och jord poppade fram. Men inte sjutton lyckas jag hitta vad jag verkligen vill ha!! Om någon av alla mina läsare vet om nån sida där man kan hitta KOMMANDE böcker för en specifik författare, så snälla, snälla ge mig svaret på hur!!     Har fått svar av författaren själv om att en ny bok ska komma senare i år, men inte vilket svenskt namn den har eller när????


Annat jag råkade hitta på nätsvängen...

Men se dessa då!! Bara färgen är ju awesome.  

 

Har aldrig ägt ett par flipflop´s, men de verkar ju rätt behagligt, eller?!

...fast...men tanke på vädret vi har så...

 

Japp. Rosastadiet håller i sig.

Tur man har döttrar...  


När jag ändå var inne på "sko"sidan och satt och huttrade lite på altanen i regnet...varför inte planera framåt?! Känns ju inte just nu som man behöver planera så jättelångt ens. Tyvärr. Hösten och vintern vore iaf räddad i dessa godingar!!   

Fyller inte jag år en gång till i år?? Jooo...kan jag väl få göra??? Gissa vad jag önskar mig!!   


Av alla galna infall Jag kan få på en regnig dag, så toppar nog denna. Av rent sötsug (tror jag), så hamnade jag bland bakverkssidor. Vilka kreationer folk med talang kan få till!! Impressed. 

Somliga fixar ju inte henne alls, själv tycker jag nog hon är lite väl supergullig...men hennes hemsida är härlig!! http://www.leila.se/ 

Tänk om man hade ett uns av hennes talanger.   


Drömma är aldrig fel.

Det bästa är att jag kan fortsätta imorgon också. Det är söndag och jag behöver INTE ha ångest för jobb imorgon!! *leeeer, stoooort* Vacation goes on, with or without sunshine!! Yippie do dej!!  

Så jag tar nog och kryper lite längre in i soffhörnet och myser med en kopp te. Spela lite Rumble, Wordfeud eller kanske läsa lite? Tv:ns utbud är ju döden själv. Vart tog alla braiga söndagsfilmer vägen???? Är den tiden förbi?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards