Alla inlägg den 16 januari 2013

Mia

Av csa - 16 januari 2013 21:56

Henne gillar jag!

Har ett härligt "bryr sig inte så mkt"-tänk. Snygg. Rolig.


Fler sånna kvinnor behöver jorden!


 


Kollat på hennes TV4program ikväll och kommer se det varje vecka om möjligt.


Morgonen började med en avspärrad motorväg. Skiiiit!! Omledningen var ingen hit. På håret i tid till jobbet. Vintertid...vik hädan snart!!! Behöver sol och värme!!!


När jag kom hem idag så möttes jag i backen av två fartdårar på spark. Mina hulliganer. Efter kom en lika mammaglad vovve i full sula. 

Synd att handtaget är så lågt på den...det är annars rätt skoj att köra den. Har en gång för länge sen letat efter en större men kom fram till att det sökandet bara slutade med resultatet - HUTLÖST DYRA!!  Så man får väl fortsätta kröka rygg med den man har...eller helt enkelt muta ungarna att skjutsa mig på den.   


Otherwise... Det är torsdag imorgon. Tandläkaren på förmiddagen. Misstänker...men...Inga hål Tack!!?! Resten av dagen ska man väl också överleva antar jag?! Veckan har flytit på bra hittills. Snart är det helg igen.    


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards