Alla inlägg den 5 januari 2013

Av csa - 5 januari 2013 21:45

För det har jag lärt mig. Det är det samma som att tigga om bakslag.

Så...

Status: Inge spytt idag (hittills). Yrseln kvar. Huvudvärken är skum...men jag behöver inte solglasögon för att ha lampan tänd idag.


Glömt berätta att jag klippt mig. Själv. Det blev ca 1 dm kortare, "periodvis". Nöjd och så länge jag ska sluta ha en frisyr så blir det inge mer 500 spänn hos nån frisör inte. Så dä så!


Vi har en utökning i soffan idag.  


   

The Amstaff.
En sån där "mördarhund" ni vet.
Eller inte. Pudlar är hemskare enligt mig.
(Kan bero på allergin förstås...)


Nöjd Bo-hund gör iaf inte ont att se. De leker och rejsar så snön sprutar och det gillar jag att se. Just nu gör de utrymmet i soffan mindre för mig. Skithundar.   


Hemmet är numera "under storstädning". Tajmingen är väl inte perfa, men NÄR är den det? #bitter#verklighet

Ledighet växer inte på träd. Och när man är ledig ska man tydligen inte njuta av den...har den senaste veckan bevisat för mig.    Murphy...don´t like You.

Och det blir bra när det blir bra.   Jag är måttligt involverad just för tillfället, av orsak som säkert går att utläsa. Två skott med pistolen, stordåd á la Mig.


Dags att vila. Allt tar på krafterna. Fryser.


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards