Alla inlägg den 18 januari 2013

Av csa - 18 januari 2013 21:44

Yes - mitt nya mellannamn är nog som överskriften. Det blev nämligen en hel del "ska bara" idag...hehe...

Hade inte "långfredag" idag på jobbet. Planen: Gå hem 14! Den kunde funkat!! Soligt och vackert ute.

Det gick ju hyfsat..bra?!...typ...nej.
Klockan blev 14:30. Attans...men 15 går jag!!! Nu ere helg liksom!! *woop woop 


Klockan blev 15. Men åååh..då!!. "Senast 15:30!!" uttalade jag visst i telefonen.

Klockan 15:55 insåg jag att shiet nu KAN jag inte va kvar längre alltså!!!   

Men rätt mkt hann jag av det jag hade tänkt hinna  innan jag gick hem. Hade bara telefonen varit tyst hade jag nog hunnit ännu längre...men...men...nästa gång är det väl jag som behöver hjälp och då hoppas jag att V svara på mina dumfrågor.    Jobba över en fredag verkar ju lite skumt liksom...så jag hastade ihop det sista och gick faktiskt hem till sist!!

Pysslar ju just nu med något riktigt roligt (om jag får säga`t). Och då går ju timmarna rätt lätt framåt.

Hoppas jag har piggheten kvar nästa vecka så man kan stanna nån/några kvällar...för...jag ska ju tydligen ha lite "annat" för mig i några veckor framåt.

Planer är till för att skita sig, brukar jag ju säga...(pga att typ alla mina planer gör just det...) Nu händer det mig även på arbetstid kan man säga.  

Hoppas iaf det blir skoj och framförallt lärorikt så man kommer känna sig nöjd efter avslutat arbete...till semestern typ.   


Kom hem safe and sound.

Härjat friskt med döttrarna.

Fredagsmyst och sitter nu och filar naglarna. HAHA!! Det där lät inte bra. Men nu är ju mina naglar sjukt långa (för att vara mina) och jag gillar dem. Då kan jag väl försöka behålla dem ett tag också?! Om ca en vecka kommer ni höra att jag brytit av dem...en efter en...   


Man får njuta så länge det varar. Nu ska jag ha en varm dusch!!

Önskar er en så härlig helg ni bara har förtjänat!


  

Gladiatorerna kan förvänta sig förstärkning om "nåt år".

Hannah ska gå under artistnamnet PUMA och armhävningarna var många ikväll.

Hon är störtcool min gullunge - så är det bara!   


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards