Alla inlägg den 1 januari 2013

Av csa - 1 januari 2013 16:33

NU vet jag inte om jag är nöjd med läget.

Två toalettbesök på mindre än en halvtimme. Ni vet vart jag finns om ni...ja...undrar...   ...eller inte nåt man vill veta kanske...

Av csa - 1 januari 2013 14:14

De nya siffrorna i almanackan har alltså gjort entré på jorden.


Va ska vi hitta på för sattyg med dem då?


Känner ingen skillnad.

Ser ingen skillnad.

Mår ingen skillnad.

Hör ingen skillnad.


Sitter och väntar ut hårtorkningen för sen ska saxen fram. #lika snål som förra året

För intresseföreningens noteringar, dasspappret är slut... #måste handla...precis som förra året...

Har inte avgett nåt nyårslöfte #som alla tidigare år...

Ikea har STÄNGT idag!!    #aggressioner följer med in i det nya året!!!


Nåväl.  Nytt år är det, och då får man väl se till att ge det en match det också.  På nåt vis. Nåt Mig:aktigt vis... 

Som genom ett trollslag så har jag också bytt jobb under natten!   

Nåja...jag lär nog hitta till det nya då det är i samma lokaler, samma uppgifter, samma folk...men nytt namn på lönespecen (typ). Så jag vet inte om jag ska se det som meriterande???

Några säger att det kommer bli bättre.

Andra svär...

Jag gör som jag gör. Väntar av och ger min egen uppfattning av det hela när jag sett/upplevt det med egna ögon.

Men jag kan ju lugnt påstå att det gör INTE ont att det än är ett par dagar innan jag ska dit....   



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards