Alla inlägg den 26 januari 2013

Av csa - 26 januari 2013 23:31

Lördagen den 26 januari.

Och hur mkt man än vill fortsätta pilla här och där så måste man ju ge upp när 26an håller på att bli en 27a.   

Nån måtta på galenskapen får det vara. Även om man bor på landet...och grannarna redan har funderingar (eller gett upp kanske?) på allt man gör.


Vaknade kl 3 i "morse", som vilken dag som helst. Satt upp och blinkade i 20 sek innan jag fattade misstaget och lyckades somna om. Kl 5 var det dag att göra om proceduren.

Det ÄR irriterande!!!

Varför kan jag inte bara sova lugnt?? Jag behöver det på alla sätt å vis kan jag lova. Jäspar och jäspar. IKEApåsar under ögonen varenda dag.

Har själv väldigt roligt åt att jag är som jag är. OM vi ska ponera att det är typ tisdag idag... VAD skulle dö av att jag råkade försova mig OM nu så skulle vara fallet??? Förhoppningsvis ingenting... Men ändock vaknar jag med ryck varenda dag och hjärtat slår frivolter för att jag TROR jag har försovit mig till jobbet??

Blir så trött så jag jäspar lite till här.


Klockan 9 fick de va nog på vakna-sova-tillståndet.


 

Manikyren blev en blodig historia. Om grannarna kikar in här så tror de vi nackat nåt. En salig blandning av tass-och öronpäls och blodpölar. Hahah!!! Va gör man inte för att folk ska få lite å prata om?   


Golvproverna från igår föll inte i smaken sådär direkt. Och idag i dagsljuset så var det inte mera smakfullt.

Byte av prover.

Inte heller de föll mig i smaken.   Kräsen kärring!!

Och jag tror det är så sjukt att jag vill ha det allra första vi kikade på. Och det inser man efter 30 (typ) andra alternativ kan kollat in sen dess. Snacka om tidstjyvande velighet.

Nåväl. Det sista golvet är inte lagt ännu...eller vad vi ska kalla´t?!  


Ikea på 15minuter. Bauhaus på 25.

Hittade hyllor. Hittat fläkt-grejs. Bra shopping!!


Rycket med fogande, silikonande, byggande, skruvande, sågande...de kom vid 21-tiden idag.

Ungarna vägrade ju iaf att gå och sova så länge Ice Age var på 4an. Hm...

Nu är det mesta under torkning.

Katten som INTE verkar gilla förändringar svär högljutt. Jäkla kontrollfreak-kisse!!!?? När blev hon sån?  

Bosse bryr sig inte längre... Han har gett upp tron om att vi ska vara normala nån dag, tror jag? Men han är nådigt nöjd med mera golvyta iaf. Så nöjd så det vore skoj om det genererade i matlust.

Men vi är inte där riktigt än kan man säga. *suck*


Imorgon blir det lite jobb igen. Gillar´t!!!


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards