Alla inlägg den 22 januari 2013

Av csa - 22 januari 2013 20:48

Graviditetens behovsfas gick nyss in i bacon. Förbannat saltsugen mao.

Måste väl bero på att jag gjort av med lite sånt idag? I svett alltså, inte tårar.

Varenda muskel hittar jag också till. Pain. Trainingpain. Rätt obra spelat. Men...jag fick ju iaf vara med.    Varenda vecka tycker mina (få) muskler är bättre än 6 ggr/år. De kan ha rätt där.

Skottet i "råttan" inkluderad i smärtan.    Vem fan sköt mig där??? Nåja...


Dagens Hannahkommentar: "Pappa...har du en bössa?"

Någonstans när ens barn börjar fråga om man äger ett skjutvapen (??!!!??) så börjar man oroa sig för om man verkligen vill höra nästa mening...

Och i detta fallet så kan jag säga att jag ville inte vattna kvarnen mer...så hon fick säga sitt. Sen kom det lag och rätt, uppblandat med förmaningar och mängder av "sånt-man-inte-får-göra".

Hon tog det rätt bra.


Jag förstår dock ff inte.    


Skallen bankar just nu hysteriskt. Hinkar i mig vatten. Trött som en mört. Skitknät svullet.

Sussar nog strax...


Imorgon kommer det hem hyllor.

Bra!!!!


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards