Alla inlägg den 31 januari 2013

Av csa - 31 januari 2013 21:23

Nu är det helg för mig och tjejerna!   

Skolan och Fritte stängda imorgon, så va gör man liksom?!?   

Vi hoppas STORT på sol och mkt utetid imorgon. Kanske lite stalltid??


Idag har varit en rätt jobbig dag. Hjärnan full av...så det var gott med "fredag" idag kan jag lova.


Tjejerna då!!! Gjort DEBUT idag!! Något de tjatat efter måååånga ggr att få göra men jag har tyckt att de är för små för...men så dök det igår upp "nåt" huxflux och idag hände det. Vi provade!

Så de slutade skolan/förskolan kl 2 och tog SKOLBUSSEN hem minsann.

Riktigt ensamma hemma blev de ju inte då de ramlade av hos bästa Johanna och spenderade sen några timmar där med Linus tills vi slutade jobbet. Helt underbart glad för min väns alltid lika stora hjärta...och jätteglad över att de fixade den stora uppgiften mina smågryn! Nu tror jag ju att Ida skulle kunna fixa detta varenda dag och plikttroget allt runtomkring att åka hem själv osv osv..men...hehehe...vi har ju den lilla skurkan med bara bus å hyss för sig också.   

Vi kan väl bara vara ärliga här. Vill påstå att vi inte riktigt inte litar på henne...utan vi snarare vidtar försiktigthetsåtgärder där, ett tag till framöver?!   

Mer behövs inte sägas/skrivas i ärendet just nu.


Nu var det ju så att en hund skulle badas idag. Nåt hände här så vi föll i två högar bara... Så han får väl vara lika skitig imorgon också då... Fan. Nåja.


Nu dusch å så är det nog gonatt tillsammas med en film känns det som...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards