Alla inlägg den 21 januari 2013

Av csa - 21 januari 2013 21:57

...en skopa skvaller. Eller antagligen ett grymt försök att få mig grinig. Det lyckades inte så bra.

Men jag lyckades på nåt vis formuler ett suckande "...jaha...nu igen...det är intressant va intressant jag är..."

Woohoo..I´m famous. Again!! #skriver autografer i pausen sen...


Jag som tyckte mig höra tonvis med ord om att det är mkt jobb...blir lika förvånad varje gång det finns så mkt tid till övers för "intressen" vid sidan av.

Men vad vet jag....   Kan ju vara inbillning att man liksom inte kan vrida sig 90 grader ens utan att ha stött på 17 arbetstillfällen?

Och idag blev det mera än så. Hela jävla avdelningen "försvann" på förmiddagen liksom. Ok en till hjälp hade jag...eller vad jag nu ska kalla det... H*n var där. Det räcker så.

Skönt att de med arbetslust kom åter efter lunchen. Hahah!!!


Men jag gör väl mitt...och mer kan jag inte göra... Men jag gör det bra tycker vi - jag och jag. Om inte annat så förser jag Helpdesk med mkt att lägga energi på.   


Blev en go kväll.

Kom hem och tvingades att äta semla (delade rätt mkt med katten och hunden...för jag dör av sånt där..) och Madagaskar 3 låg i dvd:n och väntade. Sötnötar!!

Mormor och morfar dök upp. Nyfikna som få...hahaha!! "Storstädningen" fick mkt beröm. Såklart!! Det är ju vi som är dirigenter här!!   


Nehepp. Packade en väska nyss. Får väl se om lusten faller in för att använda mig av innehållet imorgon...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards