Alla inlägg den 29 januari 2013

Av csa - 29 januari 2013 22:17

Varför genomlida så mkt onödigt skit? Det ska väl inte vara så svårt att bara gå Direkt till VÅREN, SOLEN och VÄRMEN?

Bosse tar täten och så följer vi andra bara efter!!

Men om vi ska hinna med i hans trav så lär vi spurta...   Det duger inte att smågå som i en utställningsring för att han ska röra sig i sitt egenvalt normala tempo inte.

Finns det förresten nå värre än att hamna bakom en som måste "gå" runt med sin hund i en utställningsring för att alla brister och fel inte ska synas så fort tempot blir lite högre?   Neeeej!! De finns det inte!!

Köp Papilon om man vill gå vettja...   


 

Bild från i våras efter en cykeltur.

Kommandot va "STÅ STILL" och så satte sig matte på huk för att ta kort...

..och då kommer man såklart smygandes.

GoBo  


Jag vill ut och cykla i värmen. Det är ju DET jag vill göra!


Fast just nu vill jag sova...efter en natt med masserande av dotters ben (växtvärk) och smågråtande i sömnen vilket väckte mig ca 43 ggr på min annars-kunde-blivit 6 timmarsnatt.


Gonatt i natt dårå?!


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards