Alla inlägg den 6 januari 2013

Av csa - 6 januari 2013 21:56

Inbillning. Hypokondriker. Fåneri. Klen.

Kalla mig va f*n X vill. Jaa...men snälla nån, jag är inte dum i huvudet. Jag vet vad som sägs om mig. Vet väl vilka "föreningar" jag tillhör...av olika arter... Den dagen någon törs säga det till mig istället för om mig...den dagen kommer ju aldrig. Men jag utlovar en offentlig avlusning med ord och inga visor som gentjänst. Det är ett löfte.


Efter en hel veckas jävla liggande med yrsel, spyor, huvudvärk så är det nu.... Åt helvete på rikssvenska.


Äter nu tillskott av omöjliga varianter, järntillskott, för att pigga på mig. Dricker bra. Sover massor. Äter. När det går...


Gjorde idag den briljanta analysen att jag ska vara frisk nu.

Ellerhur!

Ska man orka jobba så måste man orka va uppe på benen. Så det har jag varit idag. Jag har varit ute i säkert en kvart+ för att få frisk luft...osv osv osv. Största framsteget för den här veckan. Braaa!!


Middag är bra. Mat ska man äta. Så det gjorde jag. Braaaa!!!


Ellerhur!


Mår illa som fan och middagen åker hiss. Skallen funkar inte. Matt.


Jag ger upp....jag hatar allt...jag är så förbannad på allt skit så jag osar av ilska...besvikelse...  

Jag är inte "här" för att göra mig vänner. Jag är här för att jag behöver skälla av mig. Utifall någon undrar. Utifall någon ens behöver undra...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards