Alla inlägg den 2 juli 2015

Av csa - 2 juli 2015 23:02

Ännu en hettans dag.

Har jag läst...


 

What´s not to like?? Det är sommar.

Att inte kunna motionera köper jag inte. 

Och att inte ge sig ut och löpträna ut mitt på dagen...det hade inte skett utan hund ens...sååå??! 

Älska't vettja. Hata frysa finns inte ens nu. Lovely. 


Och så var det då dags för domedagen. Tandläkarn. Skulle de vara som bra nu eller vad..?

De va det. Iaf så pass bra at jag blev av med stygnen, det inplantade och är nu en "fri kvinna". Med ett hål i munnen som lätt rymmer en ganska stor bit gurka (!) märkte jag vid middagen. 

Men det stoppar mig inte från att glassa. Fira liksom.


 

Min eviga favorit. Kan bero på att den innehåller godiset man aldrig fick som liten. Och choklad förstås.


Jobbet innehöll en del. 

Mr Cz-Hun kan liksom skapa jobb han. Och hur f-n ska jag kunna hålla mig från att skvallra???? Precis när jag var klar... 

Mycke VAB idag. Kan de bero på...?...  


 

Stressless (forsed) living.


De e på landet det.

Gick hus i hvete att ta sig förbi detta ekipaget.

Så det var ju bara å höja musiken på RIX och gunga med i 20. 

Och undra vem på kommun som saknar omdöme.

Ge mig EN bra förklaring til varför man snutt-vis bestämmer sig för att "asfaltera". Idag. När marken redan kokar. Hur ska de stelna. Eller...varför är det som uppkrattat där de "asfalterat"???? Och för övrigt ligger drivor med typ "megma" överallt. 

Någon har inte tänkt. Och bor inte heller här. Vågar jag sätta ett månadsbidrag på. 


Men nu vill vovvarna gå ut och gå, jag vill sova, bör sova, och fåren verkar ÄNTLIGEN tappat rösten. 

Imorrn fredag. Helg. I know!!





Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards