Alla inlägg den 29 juli 2015

Av csa - 29 juli 2015 23:47

Fast man är ständigt övervakad så är jag glad över att ljud inte ingår i paketet! Eller gör det det? Ja ja...isf så borde jag väl åkt på den vita, fina krama-mig-själv-tröjan...vilket jag klarade mig ifrån.

Men harar ska inte ligga döda framför fötterna på mig före kl 7! Då får de heta saker och svälja en utskällning!!

Rökning dödar.   


Siffrorna suger verkligen orken. Eller så var det liftandet. 2 timmars sömn blev det visst på soffan. Och ändå flexa jag lite. Trött. Sova är skönt! 


Alltså jag bara måste. En person. Vi kan säga att det är en hon. Det kan som sämst vara 50% lögn. 

Så jävla otacksam har jag aldrig varit med om att en människa kan vara. Först övernära i flera år...sen inte ett ljud. Inte ett pip. Inte ett tack för alla 100tals timmars energitagande! Inte ett hejdå. Så ont sanningen måste gjort där...och så naivt dumt. Trots tappra försök så görs de ju inte annat än tisslas, spottas och himlas med ögonen. Man förstå det va? Jag bara ler. Så glad jag aldrig köpte paketet!!! Skratta...det är provocerande ont. 

Att lyssna på sitt inre är inte så dumt alls. 


Semester 2.0 drabbade in i familjen idag. Kul för han då!!   Ska nog göra mitt bästa för att ha sällsis kl halv 6 i ett par dagar till åtmistone. Hehe...


Träffat två så sjukt söta ungar idag också. Chefens av allas! Herrejösses. Sååå busiga och söta. Hehe...är man tacksam eller tacksam över sina egna "dööhööö" nu eller??? 9 och 11 är UNDERBARA åldrar på kids.   

Vallby har de varit på idag. Med sina kusiner. Sen rånat mormor på juveler och allt annat löst.


Från tisdag till torsdag, veckan senare, ska vi tydligen bort.

Hade ingen aning om det...men visst. Jag är PÅ. 


Nu gör vi slut på den här dagen. Och för guds skull. Åska???? Ja tack!!! Massor!!!! 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards