Alla inlägg den 10 juli 2015

Av csa - 10 juli 2015 22:01

Jaha!? Nu var man i mål då?
Känns...skumt nog inte som att det var "dags" när jag gick hem, på min nu, 1:a del av semestern.
Hoppas känslan dundrar in med ett brak på måndag. Så man får njuta så mycket som möjligt.

Det som iaf har gått fram, trots allt, är att väckarklockan kan gå å strypa sig själv några veckor framöver. Bortsett från EN morgon till då. Har sånt stort trötthetsmoln över mig att jag skulle kunna somna ståendes...

Nu blir det dusch o läggning iaf. Ögonlocken är redan halvstängda...och imorgon är faktiskt klockan ställd.
Tjejerna nervöst laddade inför vad de ännu inte vet om. Kommer väl aldrig kunna somna ikväll. Haha!!!
Dock tror jag vetskapen skulle göra dem ännu mer speedade faktiskt.
När vi blir avställd vid tåget imorgonbitti kommer det nog snurra rejält bland deras spekulationer. Och ännu värre blir det väl när Carola o prinsarna dyker upp. :-))
Vet redan nu att vi kommer få det såååå kul i storstaden. <3

Av csa - 10 juli 2015 00:05

Hur har eran dag varit?
Hann ni allt inplanerat?
Njutit semester...solat...badat..?
Städat o bakat kanske?

Jag har hunnit 5 saker.

Snooozrekord imorse. 8ggr närmare bestämt.
Jobbat.
Ätit.
Tvättat en maskin.
Vilat ögonen lite. Sambon hann visst både åka på möte o komma hem igen. Nästan obemärkt ;-)

Men nu lämnar jag soffan o fortsätter sovandet/ögonvilan för natten.

Det är nära nu!!!! Hoppas klockan går fort FRAMÅT i morgon. Idag gick den nämligen både baklänges o frös fast under arbetstid.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards