Alla inlägg den 11 juli 2015

Av csa - 11 juli 2015 21:15

Rise and shine!

Solen var PÅ.


 

Hallstahammar, ner mot "Kanthalbron", klockan halv 8 en lördagsmorgon.

Inte värsta folkanstormingen precis.   Men vackert! 


Färd mot Vås och i typ samma minut vi kom fram så kom även Carola, Hugo och Hannes.

Tajm för en fiiiiiin kompisdag!     


Brudarna fortfarande lyckligt, spända, omedvetna om slutdestinationen.


Hoppades på tåget mot Bålsta. Där vi sen bytte till buss och hamnade på T-centralen...gick lite...men insåg att nä. Vi tar taxi till Grönan. Smart val!! Såklart. Det var ju VI liksom!!!   


Efter biljettfixet så tog Carola den här gulliga bilden.


 

Kan man bli mer välkomnad på sin första Grönan-visit? 


Sen gick dagen. Karuseller, diverse hopp om vinster, och vinster, mat, pauser, fika, skratt!!!


 

Radiobilarna ÄR kul!!


 

Twister såg ut att varit kul! 

  Jävla sötnötar de på de 3 bilderna nere till vänster.

Jag var under tiden en excellent väskvakt.   Så sjukt åksjuk att jag inte pallar karuseller längre. Trist kan tyckas...men sant. Allt som gungar och snurrar går inte. 

Om det blir mer Grönan i år så kaaaaan jag kanske med facit tänka mig kärlekstunneln, radiobilarna och möjligen Blå Tåget. Den sistanämnda för att kidsen tycker jag borde få åka den - som hämnd - för att vi råkade var riktiga supermorsor som körde in kidsen i Spökhuset light.      

Så jävla bäst liksom!!!


Jaaa. Detta om nåt kommer bli ett minne för livet. Men så glad för att Hannes var den som skrattade mest åt det hela. 


Det där med att läsa kartor...jag får fortsätta inse att det är inte min grej. 


Klockan gick fort på slutet där. 

Taxi är bra grejjer i storstaden.   Och även om vi tog bussen till tåget så hade det funkat med annat också...


 

Nästa gång Carola. Nästa gång.   Det enda rätta för oss...lyxfruar.


Hemma sent. Trötta, nöjda, gulliga barn somnade sött...

Och deras mamma var inte så sent efter in i drömmarnas land.


Tack kära vänner för en alldeles utmärt härlig dag!! Solen och vädet med oss. Huvudstaden började ju faktiskt gråta när vi skulle lämna den. That´s a sign!!!



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards