Alla inlägg den 18 juli 2015

Av csa - 18 juli 2015 21:15

Ok.

Det kan vara så att någon (läs jag)somnade vid 22 bokstavligen mitt i boken.


Men kl 01 var det beachparty ute och jag vaknade till en nersläckt husvagn och nerbäddad, trynande familj.

Gick en lov till toaletterna och fnissade lite smått åt att jag visst delade dubbelsängen med Hannah. Kaj sov i överslafen i barnkammaren. Kunde inte låta bli att klura på att den pallar 70kg som max (80kg enligt sambon ;) ) Som om det skulle hjälpa?! :P


Vid 3-4 imorse var det mer än ruskväder ute. Blåste storm och ösregnade. Återigen lycklig över förtältet som grabbarna sov lugn och mysigt i.


Vid 8 var det dags att gå upp tyckte jag och 3 hungriga vovvar. En äter lite sporadiskt pga Amors Pilar kan man säga. Men för varje dag som går äts det mer. Livet är på rosa moln. Sort of saying. 


Frulle och så utgång mot nya mål.

Sambon och grabbarna vek av upp mot nån topp. Jag och brudarna vek av på en annan slinga och frestade några hanar med väldoft. Det var bland annat en avelhane minsann (förtäljde matten). De vet hur löptikar luktar gott. Nähä??? Det var nytt för mig. Hehe…

Kul att flera får ha kvitter i vardagen. Snart har vi ju minerat hela Sunne. :P


Ps. Bara Kajs bilder här idag. Håll verkligen till godo!! ;)

 

Tjuvfotad. Elakt. ;) Får ta det som bevis på att jag faktiskt varit med på denna trippen. Kunde ju ha ljugit ihop alltet liksom...

 

Den elaka matten, Hoffa lipar och Tessi bara är...


Bilder från Grabbvandringen.


     

 

Detta var JÄTTETUFF backe. Enligt sambon. Misstänker han höll kameran förvärrande bara... ;)


           


Vandringen uppåt. Läser skyltar och vilar lite...


 

(Jo. Du vinner alltid i vem som har längst tunga Bosse.)

Grabbarna har nått toppen av vad-det-nu-hette.


 

Jag är Kung över...ja...något...


Dock...BRA JOBBAT KILLAR!!!


Trots stormvindar och höga vågor så kan man roa sig med Vecka 36 alldeles utmärkt i förtältet. Den är fasen bra!! Och slut tog den också. Tur jag har uppföljaren I stället för dig att ta vid med.


Grannarna avbyter varann. Pantfamiljens plats är nyss upptagen av en liten….tadaaaaa…norsk familj på 3.


Ikväll blir det visst bowling för tjejerna. Pizza. Lördagsmys!!!


Imorgon vill jag ha svettigt solväder igen. Fast det ser inte ut som det kommer ske… Hur jag nu lyckats bränna mig i fejset idag är fasen en gåta. Det har ju varit molnigt och storm och jag har inte setat ute om man säger så.


Bilder inlagda senare på kvällen...


 


 


 


 

"-Här får du en tunguträckning Husse. Jag har tagit din säng!!!"


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards