Alla inlägg den 16 juli 2015

Av csa - 16 juli 2015 22:00

   


Kaj vann. Vi tror alla han fuskade.


     

Sista hålet.

Där lilla damen slog Hole-in-one!!


 


Och så Kaj/Idas bilder


 


 


Lite vatten från ovan kom det visst på kvällen också. Men det var nog bara 26 droppar. Så vi överlever.

Kvällen spenderades med Boog och Elliot 2. Så jäkla braaa!! Tror jag missat den tidigare. Passande med campingtemat.

                                                  


                            

Nepp. Nu kom John Blund omgång 2. Somnade visst till lite under slutet på filmen. Gladligen inte med näsan i chipset och dipen. :P


Av csa - 16 juli 2015 17:30

God morgon! (var det lite tidigare än det kom i skrift...)  

Vaknade av mig själv vid 6, kikade ut på vattnet, somnade om. Ingen annan var ju vaken… ;)


Efter 8 fick det dock vara uppstigning.

Kissade och fodrade hundar och när alla hade gjort sina morgonbestyr så var det frukost i godan ro.


Snabbt soligt men lite vind, så medan Ida och Hannah styrde med sitt så tog vi med oss vovvarna på en långpromenad utanför området.

Det enda lilla minus jag hittat. Välkommen hit med hundar men typ skyltat överallt att ”inte här…och inte här…och inte under denna perioden…” Någon dumt kan jag tycka.

Våran plats ligger ju toppen till men den ligger absolut för långt bort för att man ska hinna utanför området innan någon har läckt kan man säga. Tar de inte detta utan surar miner ska jag visa min sura min. :P


Det vart en härlig sväng. Tid, stäcka, ingen aning. Här finns inga klockor liksom. S E M E S T E R!!! kallas det tydligen. 


 

Lite mörka bilder JA. Men...de var ju iaf kvar på plats. Trots den höglöpande damen där i mitten...

Tur inget tåg kom. Haha!! Då hade nog ingen stannat kvar. 


 


 


Läsa lite bok. Sola lite. Lata sig. Ta en dusch.


 

Grabbarna kopplade av lite i skuggan. (Jo. Det liggen en där bakom)


 

Sötnöt!


   


Attans. De tordes ut till bojen! Med andra ord. Ikväll blir det minigolf. Ida ska visst spöa Kaj och Jag ska få mig en Hannah-omgång. Återkommer om hur det gick… #hejjamig #fastjagärurkass


Nu en tur till affären för lite matshopping.


Hej på ett tag =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards