Alla inlägg den 7 juli 2015

Av csa - 7 juli 2015 23:21

Härmed avbeställer jag denna karusellen jag lever i! Allt lutar åt höger. Äckligt.
Planen ligger ju till helgens bus...inte nuuuu!

De kryllar av dem.
Och efter det som komma skall lär de inte bli bättre. Eller sämre. Av både och.

Hoffa klarade sig bäst med "endast" 10. Bosse är favoriten. Slutade räkna vid 30...på bara han. Tessi någonstans mittemellan. Doris kamma noll fästingar men rullade sig i en röksvamp (!!?) De va tydligen coolt.
Hitintills.
Imorrn lär man hitta de man missat. Tur jag är fästingletarproffs. Och knäcker dem så lätt med nageln. Hehe...de gillar du va, Carola :-))

Åkte o bokshoppa med tjejerna. De har väl blivit nyfikna av varför deras mor är en sån bokmal kanske? ;-) Mina små kopiatorer.
Skulle hälsa på våra campare...Men de har ju så mycket spännande för sig nu!!! Nästan så t o m jag blir pirrig. Smått avis men långt ifrån missunsam. Bara så häftigt.

Nu orkar jag inge mer för idag. Varit som en zombie hela dan. Var i gott sällskap med det iaf.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards